marți, 6 martie 2018

Pâinici de casă


Se iau următoarele ingrediente: 350g făină integrală, 220ml lapte, 15g drojdie proaspătă, o lingură ulei de măsline, semințe de care vă plac și un praf de sare dacă le faceți pentru adulți sau pentru copii mai mărișori. Eu pt Miss S. le-am făcut fără sare.

Am dizolvat drojdia în lapte, apoi am frământat toate ingredientele până am obținut un aluat aerat, pe care l-am lăsat să crească aproximativ 30 de minute. 

Din aluatul obținut am făcut mingiuțe cam cât un ou de găină, le-am pus în tavă pe hârtie de copt si le-am pus la cuptorul preîncălzit cam 15 minute, sau până se rumenesc.

La noi au prins foarte bine, Miss S. le-a servit cu cremă de brânză de casă sau transformate în crutoane pentru supa-cremă de linte.

Să aveți poftă! 🍽


Urmărește-mă și pe Facebook: Jurnal de mamă


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Prima aniversare. Tot in deplasare.

V-am rămas datoare cu povestea primei aniversări a lui Miss S, eveniment care s-a petrecut acum câteva luni bune, doar că spre rușinea m...